
Október 18-án a Journal of the American College of Cardiology c. szaklapban megjelent kutatás eredményei alapján, ami 33.372 nő vizsgálatán alapul, a rendszeres csokoládéfogyasztás véd az agyvérzés és az agyi infarktus ellen, mivel a rizikót nem kevesebb, mint 20%-al csökkenti. Már igen kis mennyiségű csokoládé is kedvező hatással lehet, de a nagyobb mennyiség (66.5g) fogyasztását [...]







